Thuiswerken voor Malawi

Werkt u tijdens deze COVID-19 periode ook zo veel mogelijk vanuit huis? En wellicht heeft u medewerkers die ook allemaal zo veel mogelijk vanuit huis werken? Wist u dat u met uw thuiswerk kunt bijdragen aan de opleiding van een schoolkind in Malawi? Via de website www.thuiswerkenvoormalawi.nl kunt u eenvoudig meedoen.

Half november zijn wij deze campagne ‘Thuiswerken voor Malawi’ gestart om de kosten van onze Grace Farm Primary School te dekken. Met onze vaste sponsoren komen wij nog niet aan het benodigde bedrag per jaar. De kosten voor de school bedragen € 36.000 per jaar voor 8 klassen waarin totaal 240 leerlingen onderwijs krijgen van 12 leerkrachten. Daarnaast ontvangen de leerlingen dagelijks een maaltijd omdat zij thuis vaak maar één maaltijd per dag krijgen.

Inmiddels hebben vele bedrijven en particulieren al actie ondernomen via de website www.thuiswerkenvoormalawi.nl en steunen daarmee de campagne voor de schoolkinderen. Via de teller op de website kunt u zien wat de tussenstand is van de donaties. Doet u ook mee?

16-11-2023

In gesprek met Guus en Laura Vos | Een terugblik op hun tijd in Malawi