Gezocht communicatiemedewerker (vrijwillig) voor Stichting Raise

+/- 8 uur per maand

Stichting Raise is een jonge dynamische organisatie die in Malawi verantwoordelijkheid draagt voor Grace Farm. Grace Farm is de naam van de boerderij in Malawi waar Stichting Raise de lokale bevolking helpt een mini-economie te creëren, onder meer door het professioneel verbouwen van gewassen zoals soja, mais en macadamianoten. Daarnaast is er op het terrein van Grace Farm een kliniek, een school en een weeshuis waar Stichting Raise verantwoordelijk voor is. De afgelopen 10 jaar hebben wij met medewerking van vele vrijwilligers in Nederland dit project naar een hoger niveau mogen brengen. Om het bestuur te ondersteunen zijn wij dringend op zoek naar een persoon die de communicatie rond onze stichting op zich kan nemen c.q. coördineren.

Zie jij het zitten om met ons dit project te dienen? Neem contact op met B. de Wild, ben@bendewild.nl of bel 06-531 976 17.

16-11-2023

In gesprek met Guus en Laura Vos | Een terugblik op hun tijd in Malawi