Uitzending Managing Director naar Grace Farm

Stichting Raise is van plan een Managing Director uit te zenden naar Grace Farm. Grace Farm staat inmiddels 10 jaar onder het bestuur van Stichting Raise. Tijdens deze periode is het project enorm gegroeid. Ook organisatorisch zijn grote stappen gezet. Het uitzenden van een Managing Director is een logische en noodzakelijke vervolgstap om de continuïteit van Grace Farm en de kwaliteit van de gewassen veilig te stellen voor de toekomst.

Na het doorlopen van een uitgebreide sollicitatieprocedure hebben wij kennis mogen maken met een echtpaar dat graag deze positie wil invullen. Bestuurslid Rudy Lubbersen is afgelopen november met hen naar Malawi afgereisd voor een kennismakings- en werkbezoek. Ook de staf op Grace Farm heeft het echtpaar warm verwelkomd. Op dit moment staat alles in het teken van het maken van de laatste afspraken voor een uitzending voor enkele jaren naar Grace Farm. De kosten voor de uitzending en het salaris zijn voor 80% gedekt voor de aankomende 5 jaren. Mocht u door een eenmalige of periodieke schenking willen bijdragen dan willen wij daar graag met u over doorpraten. https://stichtingraise.nl/contact/

In de volgende nieuwsbrief hopen wij dit echtpaar met naam en foto voor te kunnen stellen.

16-11-2023

In gesprek met Guus en Laura Vos | Een terugblik op hun tijd in Malawi